فرآیند ثبت سفارش چگونه است؟
در خلاصهترین حالت، ابتدا وارد برگه فروشگاه شوید، محصولات مورد نیازتان را وارد سبد خرید کنید، از گوشه پایین بر روی آیکون سبد خرید کلیک کرده و سپس وارد برگه پرداخت شده و وجه سفارش را پرداخت نمایید. بعد از ثبت سفارش، مراحل آمادهسازی اجرا شده و بسته تحویل پست یا پیک میگردد.
راهنمای کامل کار با فروشگاه سلام تولد
سفارش چه زمانی به دست من میرسد؟
بلافاصله پس از ثبت موفقیتآمیز سفارش از سوی مشتری، تیم سلام تولد شروع به بستهبندی و آمادهسازی میکنند. سفارشهای ثبت شده در شهر تبریز با استفاده از پیک موتوری در همان روز و یا در عرض 24 ساعت ارسال میگردند. سایر سفارشها از سرتاسر ایران طی 24 ساعت کاری تحویل شرکت پست (پیشتاز) داده میشود که طبق سیاست کاری پست تحویل بسته 3 الی 4 روز کاری بطول میانجامد.
سفارش از کجا ارسال میشود؟
محل فعالیت سلام تولد در شهر تبریز از استان آذربایجان شرقی است. تمام سفارشات در تبریز بستهبندی و تحویل شرکت پست و یا پیک داده میشود.
هزینه سفارش را چگونه پرداخت کنم؟
در حالت کلی دو روش برای پرداخت وجه سفارش وجود دارد: پرداخت آنلاین و واریز به حساب یا کارت. توجه داشته باشید که آغاز پردازش سفارش ثبت شده تنها پس از تأیید پرداخت انجام میشود.
آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله، چنانچه در هر مرحله از سفارش خود تا قبل از تحویل مرسوله به مأمور ارسال، پیک یا پست از سفارش خود منصرف شدید سریعاً با پشتیبانی تماس بگیرید تا وضعیت سفارش به حالت لغو شده تغییر یابد. سفارشهایی که به پست، پیک و یا مأمور ارسال تحویل داده شده باشند امکان لغو را نخواهند داشت؛ مگر اینکه منتظر بمانید سفارش تحویل شما گردد، سپس سفارش خود را به شکل پلمپ مرجوع نمایید.
چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
تمام مراحل آمادهسازی سفارش از طریق پیام کوتاه به اطلاع مشتری میرسد. همچنین پس از تحویل بسته به پست، امکان رهگیری از طریق کد رهگیری ارائه شده وجود خواهد داشت. در صورت نیاز پشتیبانی سلام تولد هم میتواند اطلاعات لازم در خصوص سفارش شما را در اختیارتان قرار دهند.
آیا امکان ویرایش اقلام سبد خرید وجود دارد؟
بله. چنانچه بعد از پرداخت وجه و ثبت کامل سفارش درخواست داشتید اقلامی را از سبد خرید خود حذف و یا اضافه کنید میتوانید به راحتی با تماس با پشتیبانی این کار را انجام دهید. توجه فرمایید امکان ویرایش سفارش قبل از تحویل به پیک، پست و یا مأمور ارسال قابل انجام است.
آیا امکان مرجوع کالای معیوب وجود دارد؟
تمام محصولات از لحاظ کیفیت بررسی و سپس به مشتری ارسال میگردند. چنانچه پس از دریافت بسته متوجه شدید محصولی معیوب بوده و یا مشخصات آن مطابق با آنچه در وبسایت سلام تولد درج شده است نیست، میتوانید با تماس با پشتیبانی محصول را بلافاصله تعویض و یا مرجوع نمایید. هزینه تعویض و مرجوع کالای معیوب بر عهده ماست.
آیا امکان مرجوع کل مرسوله وجود دارد؟
بله، چنانچه به هر دلیلی از سفارش خود منصرف شده و سفارش قبلاً برایتان ارسال گردیده است، بدون باز کردن پلمپ و بستهبندیِ محصولات میتوانید در طول مدت 7 روز سفارش را به آدرس ما ارسال کرده و تمام وجه سفارش را نقداً دریافت نمایید.
راهنمای سیاست مرجوعی و عودت سفارش
در فروشگاه سلام تولد چه نوع تمهای تولدی ارائه میشود؟
در این فروشگاه سعی داریم همواره بهروزترین و محبوبترین تمها را در اختیار مشتری قرار دهیم. معمولاً تمام تمها به صورت پک به فروش میرسند، ولی امکان کاهش و افزایش اقلام (به شکل بستهبندی) از طریق پشتیبانی وجود دارد.
آیا تم تولد با چاپ اختصاصی و سفارشی وجود دارد؟
خیر، فروشگاه سلام تولد خدمات چاپ و تهیه تمهای تولد اختصاصی را انجام نمیدهد.
امکان مراجعه حضوری وجود دارد؟
خیر، فروشگاه سلام، در راستای ارائه بهترین قیمت یک فروشگاه کاملاً آنلاین است و در حال حاضر شعبه فیزیکی جهت مراجعه حضوری مشتریان ندارد.
سوال دیگری دارم، چگونه با شما ارتباط برقرار کنم؟
با مراجعه به برگه تماس با سلام تولد، میتوانید راههای ارتباط با ما را مشاهده نمایید. همچنین میتوانید از طریق لینکهای موجود در پایین صفحه با ما در تماس باشید.